Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Nhân Viên Kế Toán Tại Hồ Chí MinhViệc tìm người - Quận Gò Vấp (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc -Xuất công nợ và đối chiếu CN khách hàng, NCC, Đối chiếu công nợ trên phần mềm CRM-Check sales lấy bao nhiêu mã hàng > lên chứng từ bán hàng kiêm xuất kho > in ấn, ký đóng dấu > Gửi sales và lưu nội bộ-Nhận chứng từ đề nghị n...
-
Nhân Viên Digital Marketing (Thu Nhập 15Tr+)Việc tìm người - Quận 1 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Hoạch định kế hoạch, phân tích và thực hiện hoạt động Digital Marketing- Giám sát, quản trị về hiệu quả của các chiến dịch quảng cáo- Thực hiện các công việc khác từ quản lý Yêu cầu ứng viên Từ 1 năm kinh nghiệm trở lên trong lĩnh v...
-
Nhân Viên Kỹ Thuật - Bảo TrìViệc tìm người - Quận 7 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc a Vận hành các hệ thống kỹ thuật trong chung cư;b Kiểm tra, theo dõi các hệ thống nhằm đảm bảo hoạt động liên tục, hiệu quả, tiết kiệm;c Ngăn ngừa, sửa chữa các sự cố liên quan đến các hệt thống kỹ thuật trong chung cư và báo cáo kết ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)